Alumni SMA 1 Kota Solok 2002

Foto Solok Terbaru

Posted on: September 5, 2008

Kemarin awak mandapek kiriman spesial dari Wandi nan kini bakarajo di Pemda Kab. Solok yaitu Gambar-Gambar di bawah ko. Iyo gagah Solok di foto-foto tu. Barasiah pulo lai. Mungkin ado yang kurang, yaitu foto SMA awak nan terbaru iyo alun dapek dek awak lai. Mudah-mudahan ado pulo nan kamangiriman.

Iklan

30 Tanggapan to "Foto Solok Terbaru"

anggun,,,,Tanang se lah bisuak wak kiriman photo smansa yang baru…

Ko’ sepi ya kota solok?? Apa udah pada merantau semua orang Solok??

Salam kenal

iyo batua bantuak Solok iyo alah barubah kiniko, ambo kabatulan hari rayo patangko pulang kampuang juo…Kota Solok alah barubah, kalau SMA 1 Solok, kebetulan ambo ijo alumni SMAN Solok tahun 1983, sapinteh ambo caliak lai barubah juo…
Salam kenal
Redison

kalau ada yg kenal sama nancy dan neni sisri alumni sma 1 solok tolong sampaikan salam saya dari junet ( kamerun ) salam kenal

soloook???
i am coming!!!

mancaliak solok ko,taragak pulang rasonyo…..ndeh….Salam kenal

assalamualaikum,, numpang tanyo ciek … iko foto2 di kabupaten solok apo di kota solok ? ambo urang solok tapi lah lamo marantau di jakarta, jarang pulang.. sabanta ko cari di google images indak ado basuo foto kota solok dek awak do…

lah banyak perubahan kota solok kini………..

mancaliak solok………
takana2 maso mada-mada di smansa dulu
111is3

Ambo alumni SMA N solok tahun 1981, kini marantau ka nagari urang. Mancaliak foto-foto kota solok ambo jadi taragak pulang soalnya kota solok banyak kenangannyo.

solooook…………..
taragaaaaaaaaaaakkkkk…………

foto taman kota nyo ma..???

ondeh mande mantap bana kini kampuang denai kini !!! nia tingga dima kini?? lai ingek samo awak lai waktu lebaran samo dedi yandri dan bidir

solok kota ku tersayang………i love you*******

apakah tidak sebaiknya kalau ada yang mau mensponsori kita buat facebook untuk seluruh alumni SMA 1 Kota Solok ( dulu semasa saya SMA Solok ) biar kita bisa terus berkomonikasi dan berbagi informasi ngak perlu disebutkan angkatannya, terima kasih kalau ada yang menanggapi.

ass…………………
bleh
jdi
tman baru………………..???????????????

Solok memang oke….

boleh juga ide facebooknya trus gimana untuk selanjutnya

Nggun, yo lah ado facebook smansa lo……..???
Sia yg buek??

iyo alah dibuek wandi..indak tahu awak sia yang mambuek doh..tapi alah banyak nan bagabuang..

hei bagus banget aku suka kota solok karna orangnya baik baik janagn lupa y kotanya di perbagusin lagi tolong dong tempat tinggal aku tolong di lancarin air pdamnya dan jalan nya tolong disatukan sma jalan raya tempatnya di simpang pulai perbtasan kota masu kota solok mah semoga propasal ku da baca

pingin cari angk 97/98

ambo alumni sma solok tamat tahun 86< mantap kini kota solok< lah lamo indak ka solok

kapan reuni akbar??

hallooo Solok apa kabarnya sekarang ? Pasti makin rancak kini
halllooo Dewi kabua, Rini Banun, admunadi,adril,er konyek, taufik mayik,sosriadi anwar, dll, dima kini kawan2 sadonyo

SMANSA ku,,sekolah IDOLAKU…Jia You…

halo slok nan indah,,,,,,,,,, tambah caem aja???????

knal nggk ma witri ramadhani..????

Aslmkm. Salam kenal uda2 n uni2 kasadoe, ambo arief, alumni SMANSA 2008, kni sedang manuntut ilmu di nagari seberang

Solok kota tasayang..
Ka Solok ambo kan pulang…
Solok Fiesta 2015

ondeh yo lah gagah solok kni yo, tp foto smansa wak ma? Taragak mancaliak smansa tampek wak mudo dulu, mada2 jo kwan

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: